Total Pageviews

Monday 6 February 2012

KeRiAnGaN bErSaMa RaKan Di RaNtAuAn....

semperne cuty panjang niyh..aku x balik ke kg halaman...aku stey tune di ipoh wif housemate aku...selama cuty 5 hary niyh...bagai nak gilee jd nye...ipoh prade suda JJ pown suda..baki cuty tingal 2 ary jee..ok 2 ary study plak laa kan...(^_^)seronok apabila di jj ..aku dan rakan2 ku melalak menghabiskan suara di karokey...seronok dpt lepaskan segala kekusutan y melanda diri aku b'berapa ary lalu...


td mse ainur sahabat aku nyanyi lagu "KAU YANG BERNAMA SERI" t'ingat plak kat " ABY a.k.a MR ZUHAILI SYAHMI" aku rajin b'karokey ngn aby aku bile aku pulang ke kg halaman aku...mase aku di sana 70% aku b'sme die slbih nya aku n fmly n bff laa..=)ainur nyanyi versi gurl...tp ttp best laa kawan..


bila sampai nya d'uma..haaa....kunci pulak lupe bwk....hamek kau...b'santai laa kami d;hdpan uma...pakej tido baring ag laa kan..sementare tgu housemate y bwk kunci tuh blik dr b'siar2 dgn bf nya...hampir 2 jam jgk lah ngu die balik...


::tp dalam keriangan aku b'sama rakan2...aku rindukan aby aku n kemesraan aku b'sama die dulu...aby s'org y romentics n xpnah x tunaikan ape y aku ingin kan..tp aku..???jrg tunaikan ape y aby nak....aku nak aby aku balik...tp knpe aku b'skap sedemikian...ape salah aby pd aku...die xde wat salah knpe die y aku jdkan mangsa aku melepaskan marah aku..dulu aku manje,n selalu mngadu ape y jd pd aku..tp sejak dr kejadian y lepas...aku s'akn2 rase y aku benci...benci...benci...ape y jd..tp knpe aby y jd mangse aku..???aby maafkan syg n syg akn lupekan ape y jd n kembali pd aby...cuma take time....=(::

No comments: